Кафедра клініко-лабораторної діагностики та фармакології
Кафедра створена на підставі рішення Вченої ради УжНУ згідно наказу № 258/01-17 від 27.02.2018 р.
На базі кафедри здійснюється підготовка фахівців у галузі стоматології та лікарів іншого профілю шляхом впровадження інноваційних підходів в процес навчання та з метою підготовки кадрів для реалізації П4 медицини в Україні.
П4 медицина (https://www.systemsbiology.org/research/p4-medicine/) – це превентивна, прогностична, персоніфікована і пацієнт орієнтована медицина, яка базується на 1) адекватній сучасній діагностиці та 2) доказовому призначенні лікарських засобів, що є основним принципом сучасної фармакології.
Сьогодні успішність підготовки стоматолога зокрема чи медичного працівника в цілому залежить від нашої здатності забезпечити студентів новими знаннями про сучасні методологічні підходи, які вже використовуються в світовій практиці в клініко-лабораторній діагностиці інфекційних і некомунікативних захворювань.
Кінцевою метою такого навчання є реальна можливість застосування одержаних знань в медичній практиці.
Основним завданням фахівців кафедри є навчити студентів самостійно мислити, орієнтуватись і бути здатними аналізувати релевантну інформацію.
Для формування у майбутніх спеціалістів уміння адекватного застосування превентивних і раціональних методів лікування, нами в рамках лекційних курсів і практичних занять передбачене інтерактивне (LABSTER) та блокове навчання.
Мультидисциплінарність і комплементарність навиків спеціаліста забезпечується через оволодіння:
- базовими дисциплінами і курсами:
2) Медична (спеціальна) мікробіологія
5) Фармакологія
- інноваційними розділами та блоками у їх складі:
1) Мікробіом людини, його роль в діагностиці, профілактиці та лікуванні інфекційних і неінфекційних хвороб
2) Епігенетика
4) Сучасні методи клінічної і лабораторної діагностики
5) Омікс дисципліни (метаболоміка, нутріоміка та протеоміка)
6) Біоінформатика, бази даних, математичне моделювання та ІТ технології в медичній практиці
Основним завданням фахівців кафедри є навчити студентів самостійно мислити і бути здатними аналізувати наявну інформацію.
Відповідальний за інформацію: БОЙКО Надія Володимирівна
Дата оновлення інформації: 12.03.2019