Department of Business-administration, Marketing and Management
Привіт!
Якщо ти читаєш цю сторінку, значить ти плануєш розпочати цікавий шлях до отримання найбільш актуальних професій сьогодення і стати успішним керівником чи власником бізнесу, а може й креативним чи фінансовим директором, HR менеджером або маркетологом, засновником стартапу і, хто знає, можливо й новим Ілоном Маском чи Стівом Джобсом :-)
Все, що тобі потрібно зробити, це захотіти і стати членом нашої команди – студентом кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту. Це зовсім не складно: потрібно тільки обрати і здати відповідне ЗНО та подати документи на одну з наступних програм.
Бакалаврська програма «Менеджмент»
Термін навчання за спеціальністю 073 «Менеджмент»:
- 3 роки 10 місяців з отриманням кваліфікації «Бакалавр з менеджменту» за денною формою навчання;
- 4 роки 10 місяців з отриманням кваліфікації «Бакалавр з менеджменту» за заочною формою навчання.
Вимоги до вступу на бакалаврську програму «Менеджмент»:
- у сертифікаті Українського центру оцінювання якості освіти повинні бути зазначені відповідні предмети (www.uzhnu.edu.ua/uk/cat/abiturient)
Мета бакалаврської програми «Менеджмент»:
- підготовка фахівців, здатних вирішувати практичні проблеми та спеціалізовані задачі у сфері управління організаціями та їх підрозділами, виконувати завдання менеджменту діяльності суб’єктів господарювання на засадах оволодіння системою компетентностей в умовах організаційної кризи, яка перманентно присутня в Україні на тлі глобалізаційних процесів.
Можливості працевлаштування для випускників бакалаврської програми «Менеджмент»:
- керівники та головні фахівці виробничих підрозділів підприємств;
- начальники виробничих дільниць;
- керівники основних підрозділів організації;
- керівники підрозділів маркетингу;
- керівники фінансових, економічних та адміністративних підрозділів;
- керівники підрозділів матеріально-технічного постачання;
- менеджери з дослідження ринку та вивчення суспільної думки;
- менеджери з підбору, забезпечення та використання персоналу;
- менеджери систем якості.
Особливості підготовки фахівців з «Менеджменту» включають:
- знання інструментів управлінського, економічного і соціального механізмів та процесів, а також сучасних теоретико-практичних підходів до управління та адміністрування в сфері бізнесу, публічного адміністрування;
- широке використання інтерактивних форм проведення занять (семінарів у діалоговому режимі, дискусій, ділових ігор, сценарного та ситуаційного аналізу, моделювання і т.ін.);
- формування і розвиток професійних умінь і навичок студентів під час позааудиторної роботи у процесах комунікацій з фірмами, менеджерами, адміністраторами, підприємцями під час проходження практик.
Бакалаврська програма «Маркетинг»
Термін навчання за спеціальністю 075 «Маркетинг»:
- 3 роки 10 місяців з отриманням кваліфікації «Бакалавр з маркетингу» за денною формою навчання;
- 4 роки 10 місяців з отриманням кваліфікації «Бакалавр з маркетингу» за заочною формою навчання.
Вимоги до вступу на бакалаврську програму «Маркетинг»:
- у сертифікаті Українського центру оцінювання якості освіти повинні бути зазначені відповідні предмети (www.uzhnu.edu.ua/uk/cat/abiturient)
Мета бакалаврської програми «Маркетинг»:
- підготовка фахівців високого класу з маркетингового управління на підприємствах, установах і в організаціях, а також власників і керівників бізнесу, спроможних результативно й ефективно вести господарську діяльність в умовах глобального економічного середовища з урахуванням ризиків економічної та політичної нестабільності.
Можливості працевлаштування для випускників бакалаврської програми «Маркетинг»:
- менеджери з логістики, постачання чи збуту;
- економісти зі збуту, з договірних та претензійних робіт, з матеріально-технічного постачання, з планування;
- консультанти з ефективності підприємництва, з маркетингу;
- рекламісти;
- фахівці з методів розширення ринку збуту;
- фахівці зі зв’язків із громадськістю та пресою;
- фахівці-аналітики з дослідження товарного ринку;
- консультанти з економічних питань;
- оглядачі з економічних питань;
- брокери, дилери і маклери;
- торговці;
- товарознавці;
- агенти рекламні;
- помічники керівника підприємства (установи, організації);
- організатори діловодства.
Переваги бакалаврської програми «Маркетинг»:
- систематизація наявних знань і досвіду;
- розвиток стратегічних і практичних управлінських навичок;
- адаптація до реалій українського бізнесу кращого світового досвіду;
- доступ до найсучасніших інформаційних ресурсів, бізнес-літератури, результатів досліджень;
- унікальні можливості для розвитку особистих якостей маркетолога як лідера бізнес-процесів і суспільних відносин;
- взаємне збагачення від спілкування з діючими практиками або консультантами, спеціалістами з маркетингу провідних українських вузів, компаній, консультантами, тренерами.
Особливості підготовки фахівців за спеціальністю «Маркетинг»:
- універсальність щодо галузей і сфер майбутньої діяльності у фокусі слідування вимогам ринку;
- практична зорієнтованість на реальний бізнес, лідерство та комунікації, етичні аспекти ведення бізнесу, розвиток нових підходів до управління підприємством, організацією чи установою різних форм власності;
- відповідність національному та міжнародному бізнес-середовищу;
- новаторство та спрямованість на задоволення потреб споживачів при комплементарній умові забезпечення вигід компанії (фірми) тощо.
Магістерська програма «Управління інноваційною діяльністю»
Термін навчання на магістерській програмі «Управління інноваційною діяльністю»:
- 1 рік 4 місяці з отриманням кваліфікації «Магістр з менеджменту за спеціалізацією управління інноваційною діяльністю» за денною формою навчання.
Вимоги до вступу на магістерську програму «Управління інноваційною діяльністю»:
- наявність базової вищої освіти освітньо-кваліфікаційного рівня «Бакалавр»;
- складання комплексного вступного іспиту та вступного іспиту з іноземної мови (www.uzhnu.edu.ua/uk/cat/abiturient)
Мета магістерської програми «Управління інноваційною діяльністю»:
- підготовка фахівців високого класу з управління інноваційними процесами на підприємствах, установах і організаціях та їх функціональних підрозділів.
Можливості працевлаштування для випускників магістерської програми «Управління інноваційною діяльністю»:
- робочі місця в установах та на підприємствах будь-якої організаційно-правої форми (комерційні, некомерційні, державні, муніципальні), в яких випускники працюють у якості керівників або виконавців різноманітних служб апарату управління;
- в консультаційних центрах, консалтингових організаціях, інноваційних структурах центральних державних і регіональних органів управління, інноваційних фондах, інноваційних фінансово-кредитних установах, науково-виробничо-технічних комплексах, фінансово-промислових групах, технопарках і т.д.;
- в структурах, в яких випускники є підприємцями, що створюють та розвивають власну справу;
- в науково-дослідницьких організаціях, установах системи вищої та додаткової професійної освіти на посадах спеціалістів пов’язаних з реалізацією специфічних управлінських функцій.
Специфічні риси магістерської програми «Управління інноваційною діяльністю»:
- професійно – прикладний характер програми, що пропонує міждисциплінарну та багатопрофільну підготовку для формування комплексного підходу до управління сучасними підприємствами, установами, організаціями;
- динамічне, інтегративне, інтерактивне навчання та практична підготовка, що передбачає застосування системи практик та інших форм взаємодії з потенційними роботодавцями, залучення керівників-практиків для підготовки фахівців, інтенсифікацію самостійної підготовки студентів, створення умов для самонавчання, саморозвитку і самоорганізації, що відкриває можливості працевлаштування за спеціальністю.
- акцентування уваги на інноваційній та креативній діяльності в управлінні інноваційною діяльністю на місцевому, регіональному та національному рівнях, веденні бізнесу;
- підготовка фахівців для управлінської, комерційної та педагогічної діяльності у сфері управління інноваційною діяльністю.
Особливостімагістерської програми «Управління інноваційною діяльністю»:
- формування професійних знань та компетенцій в управлінні інноваційною діяльністю та інноваційним розвитком підприємства;
- вивчення процесу створення і просування нового продукту на ринок із застосуванням новітніх інформаційних технологій в управлінні інноваційною діяльністю;
- ведення інноваційної діяльності з урахуванням охорони та захисту об'єктів інтелектуальної власності, атестацією та сертифікацією нової продукції відповідно до міжнародних стандартів серії ISO-9000;
- отримання знань з розробки та вибору інноваційної стратегії для підприємства;
- набуття практичних навичок з управління різними типами інновацій;
- оволодіння знаннями з інноваційних ризиків, розрахунок та оцінка інвестицій. Створення плану реалізації проектів та втілення їх у життя.
Магістерська програма «Бізнес-адміністрування»
Термін навчання на магістерській програмі «Бізнес-адміністрування»:
- 1 рік 4 місяці з отриманням кваліфікації «Магістр з менеджменту за спеціалізацією бізнес-адміністрування» за денною формою навчання.
Вимоги до вступу на магістерську програму «Бізнес-адміністрування»:
- наявність базової вищої освіти освітньо-кваліфікаційного рівня «Бакалавр»;
- складання комплексного вступного іспиту та вступного іспиту з іноземної мови (www.uzhnu.edu.ua/uk/cat/abiturient)
Мета магістерської програми «Бізнес-адміністрування»:
- професійна підготовка фахівців у галузі управління та адміністрування із широким доступом до працевлаштування, що передбачає підготовку та прийняття стратегічних рішень у межах компетенції та реалізацію функцій управління шляхом здійснення переважно евристичних, аналітичних і координаційних операцій управлінської діяльності
Можливості працевлаштування для випускників магістерської програми «Бізнес-адміністрування»:
- керівники підприємств, установ та організацій;
- директор з виробництва;
- керівники виробничих підрозділів у комерційному, побутовому обслуговуванні;
- начальники відділу в промислових, комерційних, побутових організаціях;
- директор з економіки, керівники фінансових, бухгалтерських, економічних, юридичних та адміністративних підрозділів;
- комерційний директор;
- керівники підрозділів матеріально-технічного постачання;
- керівники інших функціональних підрозділів;
- керівники малих підприємств без апарату управління в промисловості, будівництві, торгівлі, транспорті, комерційному та побутовому обслуговуванні;
- менеджери (управителі) у різних сферах економіки;
- консультанти в галузі управління ефективністю підприємства та раціоналізації виробництва, з питань організації та управління підприємством, з економічних питань;
- фахівці управління проектами та програмами у сфері матеріального (нематеріального) виробництва;
- помічники керівників підприємств, установ та організацій, помічники керівників підрозділів та керівників малих підприємств.
Особливостімагістерської програми «Бізнес-адміністрування»:
- зміст підготовки фахівців з «Бізнес-адміністрування» покликаний сприяти формуванню системи професійних компетентностей щодо ефективного управління установами, закладами, фірмами, компаніями та підприємствами усіх видів економічної діяльності та форм власності;
- формування змістовного блоку дисциплін, що спрямовані на набуття студентами навиків розв’язання ситуаційних проблем інжинірингу бізнесу, розробки віртуальних підприємств та формування компетенцій проектування та адміністрування бізнесу;
- орієнтація програми на такі основні напрямки діяльності, як
- організація та управління структурними підрозділами органів державного та муніципального управління;
- антикризове управління;
- управління регіональним розвитком;
- формування планів соціально-економічного розвитку території;
- управління взаємозв’язками з громадськістю;
- управління бізнес-структурами різних рівнів тощо.
Кафедра бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту отримала свою сучасну назву у 2016 році за рішенням Вченої ради ДВНЗ «УжНУ». Таким чином, кафедра стала правонаступницею кафедри міжнародного бізнесу, логістики та менеджменту, яка, у свою чергу, була правонаступницею кафедри міжнародного бізнесу та світової політики. Незважаючи на такі перипетії, ми зберегли колектив кафедри: 6 докторів наук, 10 кандидатів наук, старшого викладача, асистента та лаборанта кафедри. Тому, ми знаємо, що означає постійно перебувати в русі й адаптуватися до змін!
Отже, кафедра бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту пропонує:
- отримання актуальних і корисних знань, які допоможуть тобі орієнтуватися у величезних потоках інформації та здобути професійні навички;
- спілкування з талановитими викладачами, які працюють на нашій кафедрі і будуть піклуватися про твій професійний та особистісний розвиток;
- проходження практики на успішних підприємствах області та знайомство з професіоналами й провідними теоретиками маркетингу та менеджменту;
- цікаве дозвілля!
Основні принципи розвитку кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту:
- орієнтація на підготовку висококваліфікованих працівників, здатних ефективно конкурувати на ринку праці і при потребі швидко адаптуватися до зовнішніх впливів макро- і мікросередовища бізнесу;
- постійне удосконалення професорсько-викладацького складу кафедри, перманентний особистісний і професійний розвиток членів колективу кафедри;
- інтеграція навчальної, практичної та наукової діяльності задля виконання завдань з розвитку професійних компетентностей випускників кафедри;
- моніторинг ділового середовища та економічної ситуації в Україні та світі для виявлення новітніх тенденцій на ринку праці та актуальних вимог до професіоналів у сферах маркетингу та менеджменту.
Долучайся до нас і стань кваліфікованим, творчим, патріотичним менеджером або маркетологом, які так необхідні для досягнення в Україні управлінського та підприємницького успіху, просування технологічного розвитку на вищий рівень, ефективного функціонування українського бізнес-сегменту.
Допоможи побудувати країну майбутнього, а ми допоможемо тобі досягти успіху!
Відповідальний за інформацію: Дюгованець Олеся Михайлівна
Дата оновлення сторінки: 12.10.2018